Levering- en terugbetalingsbeleid

Levering en uitvoering

  1. Desert Home zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten.
  2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.
  3. Afgeprijsde artikelen: Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Dit beleid zorgt ervoor dat we onze scherpe prijzen kunnen handhaven en voorraadbeheer efficiënt kunnen uitvoeren. Hygiënecode: Uit hygiënecode is het niet mogelijk om service te retourneren. Dit beleid is vergelijkbaar met het retourneringsbeleid voor keramiek zoals borden en mokken, die niet kunnen worden geretourneerd zodra de verpakking is geopend. Het is van groot belang om de gezondheid en veiligheid van onze klanten te waarborgen, en daarom kunnen wij retouren van diensten niet accepteren. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
  4. Na ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.
  5. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij Desert Home tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan Desert Home bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Terugbetalingsbeleid

  1. Retourneren: Ons beleid geldt voor 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
  2. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
  3. Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.
  4. Terugbetalingen (indien van toepassing): Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
  5. Als uw terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen automatisch gecrediteerd op uw creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.
  6. Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing): Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals uw bankrekening. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt. Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling is geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds je terugbetaling niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@deserthome.nl.
  7. Verzending: U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.
  8.  Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw geruilde product u bereikt, variëren. 
Winkelwagen